Florence in Wonderland

2010年11月7日星期日

慒閉閉

某日朋友好認真的說
好采你個樣呃得下人
仲話自己以前做記者
以為你好醒
點知咁蠢..............
你唔係一個人去意大利丫嘛......

我...從來都沒有想過會俾人用個蠢字黎形容
到底係我以前扮醒扮得太好
還是現在扮蠢扮得太到位呢?

或者確實如JOJO所說
只有工作時才比較武裝
平時都係慒閉閉
不過其實內心很剔透?

當然後者說得比較好聽
我會比較喜歡
就讓他們覺得我慒閉閉就好了
自己可千萬別信
信了就會真的變蠢

我慒下慒下就來到歐洲
幾時慒埋去非洲呢?

標籤: ,

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁